Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az econet.
Az econet.hu a Budapesti Értéktőzsde hivatalos honlapján jelezte, hogy 2011-től a 100 százalékos tulajdonában álló leányvállalata, az EST Media Group 51 százalékos többségi részesedésével működő Sziget Kulturális Menedzser Iroda fogja megrendezni a Budai Gourmet elnevezésű, hat éves múltra visszatekintő gasztro-kulturális eseménysorozatot.
A 2010. november 29-én, az akkor esedékes 1,45 milliárd forintos vételár teljesítésével az econet.hu többségi irányítása alá került Sziget Kft. ezzel a lépéssel tovább növekedik. A lényegességi küszöb alatti költséggel járó átvétellel egyfelől bővíti a hazai portfólióját, másfelől magát a rendezvényt is jelentős mértékben tovább kívánja fejleszteni - áll a közleményben. Ennek keretében az esemény 2011-től a korábbi értékeit megtartva, de a meglévő gasztronómiai rendezvénypalettától jelentősen eltérő koncepció szerint kerül megszervezésre.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.