szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Egyre több cég ismeri fel az európai uniós soros elnökségben rejlő lehetőségeket, és törekszik arra, hogy az elnökségi programhoz igazodva saját céljait is megfogalmazva stratégiai partnerként működjön együtt a politikával - hangzott el a Grayling kommunikációs tanácsadó ügynökség rendezvényén.

A rendezvénynek az volt a célja, hogy felhívja a figyelmet a kormányzat és vállalati szektor közötti kommunikáció jelentőségére Magyarország soros elnöksége alkalmából. Russel Patten, a rendezvényt szervező Grayling brüsszeli irodájának vezérigazgatója hangsúlyozta: az elmúlt 10-12 évben sok cég felismerte az európai uniós soros elnökségekben rejlő lehetőségeket, és azt, hogy együtt dolgozhatnak a politikai döntéshozókkal. A mostanra kialakult gyakorlat szerint a cégek nem csak egy adott elnökségi félévre, hanem általában 18 hónapra előre megtervezik, hogy hogyan, milyen témákkal tudnának kapcsolódni egy-egy elnökségez.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!