Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A kolozsvári székhelyű Farmec már 2010 közepén jelezte, hogy a korábbinál agresszívabb külföldi terjeszkedést...
A kolozsvári székhelyű Farmec már 2010 közepén jelezte, hogy a korábbinál agresszívabb külföldi terjeszkedést fontolgat, a Szabadság című helyi érdekeltségű lap szerint pedig első célpontjuk hazánk lehet. A társaság tavaly 95,9 millió lejes (6,1 milliárd forintos) árbevételt realizált, ami 10 százalékos növekedést jelent az egy esztendővel korábbihoz képest. A vállalat az idén további 5 százalékos gyarapodást vár, ennek egy részét azonban már a magyar piac biztosítaná.
Azt, hogy a piacralépés mely formáját választja a társaság egyelőre nem tiszta. A cég már most is hatvan országba exporttál, többek között Japánba is, s korábban kacérkodtak a kínai piaccal is. A vállalat portfóliójában olyan termékek szerepelnek, mint a Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Aslavital, Farmec.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.