Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Legfeljebb öt évre szólna a taxiengedély egy minisztériumi rendelettervezet szerint, és a megújításához tanfolyamokra, vizsgákra kellene járniuk a taxisoknak, ami tovább növelné a költségeiket - írta a Világgazdaság.
A taxisok nem örülnek a tervnek, mégsem elsősorban emiatt, hanem az alacsony kilométerdíjak miatt fáj a fejük. A fővárosban 11 éve változatlan, 240 forintos a nappali tarifa, ám ezzel a megkérdezett szakember szerint csak ráfizetéssel lehet megtenni egy kilométert.
A jelenlegi magas üzemanyagár mellett legalább 260 forintra kellene emelni a tarifát. Egy másik megkérdezett szakember szerint pedig olyan koncepció kellene, amely a költségek változása függvényében szabná meg a fix tarifát, ami ezen a héten "reálisan" 300 forint lenne.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.