szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Némi meglepetésre növelni tudta adózott nyereségét 2011 első negyedévében a német Beiersdorf.

Némi meglepetésre növelni tudta adózott nyereségét 2011 első negyedévében a német Beiersdorf. A többek közt a Nivea márkát is jegyző cég 123 millió eurós adózott eredményt könyvelhetett el az első három hónapban, ez pedig 3 milliós javulást jelent 2010 hasonló időszakához képest. Az elemzők a profit csökkenésére számítottak: a Bloomberg 14 szakértő megkérdezésév el összeállított konszenzusa mindössze 88,6 millió euró volt.

A Beiersdorf úgy számolnak, hogy a társaság fogyasztói üzletágának árbevétele az idén a tavalyi szinten marad, a vállalat üzemi eredményhányada azonban 1 százalékponttal 10 százalékra csökken.

A befektetők elégedetten fogadták a híreket. A cég részvényei emelkedéssel kezdtek csütörtökön a frankfurti kereskedésben, s fél 10 magasságában már 2,1 százalékos pluszban jártak.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!