szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A vállalat szerdán közzétett gyorsjelentésének egyik szembetűnő eleme az értékesítési és marketing költségek megugrása...

A vállalat szerdán közzétett gyorsjelentésének egyik szembetűnő eleme az értékesítési és marketing költségek megugrása volt. Ahogy korábban beszámoltunk róla, ezen a soron majd 50 százalékos növekedést könyveltek el az első negyedévben. A költségek megugrását egyrészt a FÁK régióban megvalósított kereskedelmi-hálózat bővítés, másrészt a nyugat-európai értékesítési hálózat kiépítése okozta.

Bogsch Erik a Richter vezérigazgatója jelezte: a tavaly megvásárolt német Grünenthal promóciós tevékenysége gyenge volt, ezen erősített az első negyedévben a magyar gyógyszergyártó. A Richter hetven orvos-látogatóval bővítette hálózatát, ezek közül akad, aki szerződéses kapcsolatban áll a vállalattal, illetve van, akit alkalmazásba vettek. A vezérigazgató elmondta: a magyar cég nyugat-európai tevékenységét eleinte főként Németországra, Olaszországra, Spanyolországra, Svájcra, Ausztriára és Portugáliára koncentrálja majd.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!