szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Alan Mulally, a társaság vezérigazgatója 2015 végén a hírek szerint 8 milliós számot szeretne látni az „értékesített...

Alan Mulally, a társaság vezérigazgatója 2015 végén a hírek szerint 8 milliós számot szeretne látni az „értékesített járművek” soron, ami első olvasásra merésznek tűnik, tekintve hogy a Ford 2010-ben összesen 5,3 millió darab személyautót és tehergépjárművet adott el.

A növekedés forrása elsősorban a távol-keleti és az afrikai terjeszkedés lehet, azaz azokban a régiókban igyekszik erősíteni a társaság, ahol az elmúlt években a versenytársaknál gyengébben teljesített.

Elemzők szerint az optimista üzleti terv kivitelezhető, különösen úgy, hogy a kínai és az indiai piac a Ford számára még bőven tartogat lehetőségeket, ha pedig sikerülne felzárkózni a versenytársak mögé ezeken a piacokon, akkor 2015-re simán „meglehetne” az áhított 8 milliós eladási szám.

Ecoline
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!