szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative médiaügynökség Soproni Tökéletes csapolás kampánya - írja a Kreatív.hu.

Egyedüli médiaügynökségként jelentkezett Magyarországról idén az 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválra az Initiative, és egyetlen kategória egyetlen alkategóriájába benyújtott nevezésével, a Soproni Perfect Draught (tökéletes csapolás) kampánnyal hazai viszonylatban rendkívüli sikert aratott - írja a Kreatív.hu. Az ezüstöt érdemelt munka a világ legkülönbözőbb országaiból érkezett 2895 nevezés közül került a legjobb, oroszlánnal díjazott 84 közé. A plakátkampány képeit a Kreatív.hu közölte.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!