Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative médiaügynökség Soproni Tökéletes csapolás kampánya - írja a Kreatív.hu.
Egyedüli médiaügynökségként jelentkezett Magyarországról idén az 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválra az Initiative, és egyetlen kategória egyetlen alkategóriájába benyújtott nevezésével, a Soproni Perfect Draught (tökéletes csapolás) kampánnyal hazai viszonylatban rendkívüli sikert aratott - írja a Kreatív.hu. Az ezüstöt érdemelt munka a világ legkülönbözőbb országaiból érkezett 2895 nevezés közül került a legjobb, oroszlánnal díjazott 84 közé. A plakátkampány képeit a Kreatív.hu közölte.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
Sikerült megállapodniuk a találkozó helyszínéről is.
Az országgyűlési képviselő energetikai tanúsítványokra hivatkozik.