Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A PepsiCo szerdán azt közölte, hogy profitja 4,1 százalékkal nőtt a szeptemberrel zárult negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz képest, egyben megerősítette idei eredményvárakozását.
Az egyszeri tételek nélkül számított részvényarányos adózott eredmény 1,22 dollárról 1,31 dollárra nőtt, felülmúlta a szakértők által várt 1,30 dollárt.
Az idei harmadik negyedévben a cég eladásai 13 százalékkal 17,58 milliárd dollárra nőttek. A Wall Street-i elemzők 17,18 milliárd dollár vártak.
A PepsiCo árfolyama a szerdai New York-i tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben 61 dolláron állt, miután kedden 60,95 dolláron zárt. A cég részvényének az árfolyama az év elejéhez képest idén eddig 6,7 százalékkal gyengült.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A 30 százalékos vámfenyegetés megfelezéséért cserébe az unió vállalta, hogy 750 milliárd dollárért vesz energiát az USA-tól, és 600 milliárd dollárnyi új befektetést hajt végre az Egyesült Államokban.
A könnyűzene mindig is elitellenes volt – véli a szociológus-médiakutató és egyben punkzenész.