A Saturn abbahagyja a fukarozást

A Saturn elektronikai áruházlánc hirdetéseiben felhagy azzal az üzenettel, amely az alacsony árat helyezi a középpontba.

  • hvg.hu hvg.hu
A Saturn abbahagyja a fukarozást

A Metro tulajdonában álló Saturn vezetése úgy döntött, hogy száműzik reklámozási szótárukból a fukarság, olcsó, ár szavakat, inkább az új technikákat emlegetik majd - írja a Figyelő. A Saturn tertvércége, a Media Markt néhány hete ugyancsak erre az útra lépett, Németországban a Vége az árőrületnek szlogent választották.

A "fukar" reklámszlogen - amely nyakatekert módon arra utal, hogy a spórolósoknak megéri a Saturnnál vásárolni - összefonódott az áruházlánccal; egyik internetes elérhetőségük a www.fukar.hu.

A két testvér üzletlánc vetélkedése idehaza is kínált témát, egy két évvel ezelőtti blogbejegyzés például azt sejteti, hogy amikor a két lánc elkezdte felülragasztgatni a másik plakátjait, akkor inkább csak eljátszották a reklámháborút.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek