Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A Saturn elektronikai áruházlánc hirdetéseiben felhagy azzal az üzenettel, amely az alacsony árat helyezi a középpontba.
A Metro tulajdonában álló Saturn vezetése úgy döntött, hogy száműzik reklámozási szótárukból a fukarság, olcsó, ár szavakat, inkább az új technikákat emlegetik majd - írja a Figyelő. A Saturn tertvércége, a Media Markt néhány hete ugyancsak erre az útra lépett, Németországban a Vége az árőrületnek szlogent választották.
A "fukar" reklámszlogen - amely nyakatekert módon arra utal, hogy a spórolósoknak megéri a Saturnnál vásárolni - összefonódott az áruházlánccal; egyik internetes elérhetőségük a www.fukar.hu.
A két testvér üzletlánc vetélkedése idehaza is kínált témát, egy két évvel ezelőtti blogbejegyzés például azt sejteti, hogy amikor a két lánc elkezdte felülragasztgatni a másik plakátjait, akkor inkább csak eljátszották a reklámháborút.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.