Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A Saturn elektronikai áruházlánc hirdetéseiben felhagy azzal az üzenettel, amely az alacsony árat helyezi a középpontba.
A Metro tulajdonában álló Saturn vezetése úgy döntött, hogy száműzik reklámozási szótárukból a fukarság, olcsó, ár szavakat, inkább az új technikákat emlegetik majd - írja a Figyelő. A Saturn tertvércége, a Media Markt néhány hete ugyancsak erre az útra lépett, Németországban a Vége az árőrületnek szlogent választották.
A "fukar" reklámszlogen - amely nyakatekert módon arra utal, hogy a spórolósoknak megéri a Saturnnál vásárolni - összefonódott az áruházlánccal; egyik internetes elérhetőségük a www.fukar.hu.
A két testvér üzletlánc vetélkedése idehaza is kínált témát, egy két évvel ezelőtti blogbejegyzés például azt sejteti, hogy amikor a két lánc elkezdte felülragasztgatni a másik plakátjait, akkor inkább csak eljátszották a reklámháborút.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!