Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Európai szabadalom bevezetését javasolja az Európai Bizottság, amely jelentős költségmegtakarítást is lehetővé tenne a cégek számára. Emellett európai online uniós szabadalmi platform létrehozását is tervezik.
A tervezett európai szabadalom minden tagországban védettséget nyújtana a találmányok Kedvező hír a vállalkozások számára, hogy az unió összes országára egy aktussal kiterjedő védelem mintegy 80 százalékkal mérsékelné a cégeket érintő szabadalmi költségeket – írja a NAPI Gazdaság. Jelenleg az unió összes országára érvényes védettség akár 32 ezer euróba is kerülhet egy cég számára, míg a teljes USA-ra kiterjedően ugyanezért átlagosan 1850 euró kell kicsengetni.
Az ugyancsak tervbe vett uniós internetes felületen lehetővé válna az online vitarendezés a fogyasztók számára. Az interaktív webhelyen a fogyasztók és a kereskedők attól függetlenül lebonyolíthatják esetleges vitájukat, hogy mi a vita tárgya, illetve hogyan és hol vásároltak az érintett terméket, tehát ez a platform a határokon átívelő kereskedelem és szolgaáltatások esetében is használható lesz.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.