szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tavaly robbantott a Bónusz Brigád közösségi vásárlói weboldalt üzemeltető társaság. A két éve alapított társaság által üzemeltetett közösségi vásárlói oldal első teljes évében 1 milliárd forint feletti árbevételt produkált.

A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1,044 milliárd forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges - mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos. A múlt évben összesen több mint 1,6 milliárd forintot „alkudott le” tagjainak a brigád a közel ezer szolgáltató partnernél.

A közösségi vásárlói oldal a Skoopy Kft. – amelynek főtevékenysége üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás – kizárólagos tulajdonában áll és a Skoopy működteti. A GKIeNET adatai szerint a cég weboldala 42 százalékos részesedésével piacvezető Magyarországon. A Skoopyt 2010. január végén jegyezték be 500 ezer forint jegyzett tőkével, ami tavaly november végére két lépésben 1 millió forintra emelkedett. A céget két magyar magánszemély, Kaprinay Zoltán, valamint Heller Gábor alapították, az alapítók egyben ügyvezetők is – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból.

Az alapítás évének októberében beszállt a cégbe a két további magyar magánszemély birtokában lévő a Tarpa Bio-manufaktúra és Pálinkafőzde Kft., majd tavaly november végén csatlakozott a Slevomat Group nemzetközi hálózathoz, ennek kapcsán a prágai bejegyzésű Slevomat.cz s.r.o. is tuladonos lett és a felügyelőt bizottságba is delegáltak egy tagot a csehek. A cég az alapítás évében mindössze 455 ezer forint forgalom mellett 9 milliós veszteséget hozott össze, de tudni kell, hogy a Bónusz Brigád honlapot csak 2010 szeptemberében indította be a cég.

A budapesti és országos ajánlatok mellett egyre több nagyvárosban is elérhetővé váltak a Bónusz Brigád kedvezményes ajánlatai. Miskolc és Szeged után októberben Kecskeméten és Debrecenben indult be a szolgáltatás, amit 2012 elején Győr és Pécs követ. Az országos és helyi kínálatokban pedig a döntően élmény-jellegű szépségipari, éttermi, egészségügyi, utazási, valamint sport- és szabadidős ajánlatok mellett, 2011-ben a termékek is megjelentek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!