Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Tavaly robbantott a Bónusz Brigád közösségi vásárlói weboldalt üzemeltető társaság. A két éve alapított társaság által üzemeltetett közösségi vásárlói oldal első teljes évében 1 milliárd forint feletti árbevételt produkált.
A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1,044 milliárd forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges - mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos. A múlt évben összesen több mint 1,6 milliárd forintot „alkudott le” tagjainak a brigád a közel ezer szolgáltató partnernél.
A közösségi vásárlói oldal a Skoopy Kft. – amelynek főtevékenysége üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás – kizárólagos tulajdonában áll és a Skoopy működteti. A GKIeNET adatai szerint a cég weboldala 42 százalékos részesedésével piacvezető Magyarországon. A Skoopyt 2010. január végén jegyezték be 500 ezer forint jegyzett tőkével, ami tavaly november végére két lépésben 1 millió forintra emelkedett. A céget két magyar magánszemély, Kaprinay Zoltán, valamint Heller Gábor alapították, az alapítók egyben ügyvezetők is – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató adataiból.
Az alapítás évének októberében beszállt a cégbe a két további magyar magánszemély birtokában lévő a Tarpa Bio-manufaktúra és Pálinkafőzde Kft., majd tavaly november végén csatlakozott a Slevomat Group nemzetközi hálózathoz, ennek kapcsán a prágai bejegyzésű Slevomat.cz s.r.o. is tuladonos lett és a felügyelőt bizottságba is delegáltak egy tagot a csehek. A cég az alapítás évében mindössze 455 ezer forint forgalom mellett 9 milliós veszteséget hozott össze, de tudni kell, hogy a Bónusz Brigád honlapot csak 2010 szeptemberében indította be a cég.
A budapesti és országos ajánlatok mellett egyre több nagyvárosban is elérhetővé váltak a Bónusz Brigád kedvezményes ajánlatai. Miskolc és Szeged után októberben Kecskeméten és Debrecenben indult be a szolgáltatás, amit 2012 elején Győr és Pécs követ. Az országos és helyi kínálatokban pedig a döntően élmény-jellegű szépségipari, éttermi, egészségügyi, utazási, valamint sport- és szabadidős ajánlatok mellett, 2011-ben a termékek is megjelentek.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Még több százezer szavazatra lett volna szükség ahhoz, hogy érvényes legyen a 2022-es referendum, mégis ezt tekinti a kormány a népakarat megnyilvánulásának.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Timur Ivanovot a bíróság különösen nagy értékű sikkasztásban, valamint bűnszövetkezetben elkövetett, ugyancsak különösen nagy értékű pénzmosásban találta bűnösnek.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.
A tettes a korábbi élettársa volt, aki a támadás folyamán életveszélyesen megsebesítette a közös gyereküket, majd magával is végzett.