Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Meleghegyi Tamást delegálta az Airport Debrecen Kft. élére a többségi tulajdonos XANGA Investment & Development Group; az egykor a Malévnél dolgozó szakember elsődleges feladata a repülőtér nemzetközi kapcsolatainak fejlesztése lesz - közölte Herdon István, a cégcsoport igazgatója csütörtökön.
A repülőtér bővülő tevékenységi körének ellátásához igazodva február 1-től kettős vezetéssel irányítják a céget, így Papp Csaba korábbi ügyvezető is posztján marad. Meleghegyi Tamás feladata elsősorban a repülőtér nemzetközi kapcsolatainak kiépítése, valamint új menetrendszerinti járatok szervezésével összefüggő tevékenységek koordinálása lesz. Kósa Lajos polgármester és Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója hétfőn jelentette be, hogy a légitársaság június 18-tól menetrend szerinti járatot indít Debrecen és London között.
Meleghegyi Tamás 1985-től a Malévnél a földi kiszolgálás valamennyi területén tapasztalatokat szerzett, majd légitársaság informatikai és telekommunikációs vezetőjévé nevezték ki. Később dolgozott a IATA és más nemzetközi repülési szervezetek bizottságaiban is. A XANGA cégcsoportnak 2011 novembere óta tanácsadója. A XANGA stratégiai célkitűzése, hogy megteremtse további menetrendszerinti járatok beindításának feltételeit a Debreceni Nemzetközi Repülőtéren - fűzte hozzá Herdon István.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.