Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és az MVM Partner közötti megállapodás alapján a magyar ásványvízgyártók közül elsőként a Szentkirályi zöldenergiát használ fel termékei gyártása során az üzem teljes működéséhez.
Az MVM Partner ZRt. Zöldáram programjának első együttműködőjeként a piacvezető ásványvízmárka tulajdonosa és a megújuló energiaforrásból származó villamos energiát biztosító cég vezetője ma aláírta az erről szóló megállapodást. Ennek értelmében a Szentkirályi Ásványvíz Kft. zöldenergiát – a környezetet kevésbé terhelő környezetbarát, például biomassza formájában, megújuló energiaforrásból beszerzett – vásárol az MVM Partnertől kedvezményes áron, és az együttműködés keretében 20 millió palack címkéjén feltünteti a „Zöldáram" logót, hogy felhívja a figyelmet a tisztán megújuló energiaforrások fontosságára.
Ahogy a legnagyobb gyártó cégeknél, a Szentkirályinál is jelentős a villamosenergia-felhasználás, ezért különösen fontos ezen költségek csökkentése. Az MVM Partner szolgáltatása révén közösen optimalizálják a Szentkirályi villamos energia kiadásait. Az együttműködés során villamos energia audit készül, több szintű méréssel feltárják az egyedi veszteségforrásokat és meghatározzák a külső és belső energiaellátás biztonságát fokozó technikai, szervezési és egyéb lehetőségeket is.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. éves szinten 5 GWh villamos energiát használ fel, amelynek hosszú távon 5-8 százalékát kívánják megtakarítani. Az auditot követően a cég az egy éven belül megtérülő műszaki intézkedések megvalósítását kezdi el, majd az így jelentkező költségmegtakarításokat a környezettudatosság jegyében újabb és újabb energiafelhasználás-csökkentő fejlesztésekre fordítja.
A két magyar vállalat összefogása egyelőre 2012-re szól, de az együttműködés meghosszabbítható.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.