Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Magyar Telekom által az év elején kiírt többkörös, meghívásos vezető ügynökségi tendert a DDB nyerte meg, így az ügynökség hét év után váltja a Saatchit – ahol több dolgozótól is megváltak.
A DDB nyerte a Magyar Telekom (MT) meghívásos, többkörös kreatívtenderét, melyre rajtuk kívül az MT korábbi ügynökségét, a Saatchi & Saatchit (Saatchi) hívták meg – értesült piaci forrásokból a Kreatív Online. A Saatchi hét évig látta el a kreatívfeladatokat.
A Telekomnál nemzetközi szinten úgynevezett lead (vezető) ügynökségi rendszer működik, amelynek jelenleg két nagy ügynökség, a Saatchi és a DDB a tagja, és mindig az adott ország Telekom-vállalatai döntik el, hogy melyik ügynökség helyi csapata felel meg jobban az igényeknek és a feladatoknak. A Kreatív információi szerint Magyarországon a DDB eddig azért nem jöhetett szóba, mert egészen tavaly nyárig a Vodafone-nal álltak szerződésben.
A DDB, mint új vezető ügynökség feladata lesz a MT hazai reklámkampányainak tervezésén túl a márkakommunikáció tekintetében egyfajta koordinációs szerep betöltése is – mondta a lapnak Kovács Ildikó, a MT marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója. Ennek értelmében a DDB-nek kell összefogni a MT és márkái (T-Mobile, T-Home, Telekom) tekintetében a vállalat egyéb kommunikációs ügynökségeinek munkáját a márkastratégiai célok hatékony teljesítése érdekében. A DDB-vel határozatlan idejű szerződést kötött a Magyar Telekom, de, mint minden ügynökségi megállapodásukat, ezt is meghatározott, rendszeres időközönként felülvizsgálják majd.
Arra a kérdésre, hogy mikorra várható az új DDB-s kampány, a szakember azt válaszolta, dolgoznak rajta, és a közeli jövőben várható kézzelfogható eredmény.
Mészáros Kinga, a Saatchi ügyvezetője nem kívánta kommentálni a hírt, de a Kreatív Online értesülései szerint több alkalmazottat is elbocsájtottak a napokban az ügynökségtől.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.