Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem biztos, hogy gyorsabbak és olcsóbbak lesznek a postai piacnyitáskor megjelenő riválisok - mondta Geszti László, a Magyar Posta vezérigazgatója a Világgazdaság szerdai számában megjelent interjúban.
A Magyar Posta a tavalyi 3,5-4 milliárd forint közötti eredménye valamivel jobb lesz, mint a 2010-es, amikor 3,2 milliárdos eredménnyel zárták az évet - jelezte a vezérigazgató.
Geszti László az interjúban elmondta: a hagyományos postai szolgáltatások bevétele stagnált, de érzékelhetően nőtt a szállítmányozási, logisztikai és pénzforgalmi ágazat teljesítménye.
A piacnyitás a posta piacának 30 százalékát, az 50 gramm alatti levélforgalmat fogja érinteni, a további 70 százalék most is a liberalizált piacon zajlik - hangsúlyozta a Magyar Posta vezérigazgatója.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.