Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Az Államadósságkezelő Központ 120 millió forintért a HG 360 kreatív ügynökséget bízta meg az állampapírok kibocsátását és értékesítését támogató új koncepció megtervezésével.
Négy ügynökség indult az Államadósság Kezelő Központ reklámtenderén. A pályázók között volt az Akció 360, a Hammer, a HG 360 és a Laboratory Ideas – adta hírül a Kreatív Online. A nettó 120 millió forintos megbízást végül a HG 360 nyerte el.
Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) még tavaly év végén hirdette meg kreatívtenderét, ahol az állampapírok kibocsátását és értékesítését támogató új kreatívkoncepció tervezésére, nyomdai anyagok és elektronikus reklámok előkészítésére, film- és rádiószpotok előállítására, továbbá ezen anyagok mutációinak elkészítésére és az adott média számára történő továbbítására keresett partnert.
A hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos eljárásra az Akció 360, a Hammer Advertising, a HG 360 és a Laboratory Ideas jelentkezett. Az eljárás eredményéről szóló hirdetmény szerint a felek április 19-én szerződtek.
Az ÁKK korábbi kreatívpartnere az Akció 360 volt. A központ tavaly kétmilliárd forint értékű gigatendert hirdetett médiafeladatokra, ezt a Vivaki nyerte meg.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.