szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Államadósságkezelő Központ 120 millió forintért a HG 360 kreatív ügynökséget bízta meg az állampapírok kibocsátását és értékesítését támogató új koncepció megtervezésével.

Négy ügynökség indult az Államadósság Kezelő Központ reklámtenderén. A pályázók között volt az Akció 360, a Hammer, a HG 360 és a Laboratory Ideas – adta hírül a Kreatív Online. A nettó 120 millió forintos megbízást végül a HG 360 nyerte el.

Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) még tavaly év végén hirdette meg kreatívtenderét, ahol az állampapírok kibocsátását és értékesítését támogató új kreatívkoncepció tervezésére, nyomdai anyagok és elektronikus reklámok előkészítésére, film- és rádiószpotok előállítására, továbbá ezen anyagok mutációinak elkészítésére és az adott média számára történő továbbítására keresett partnert.

A hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos eljárásra az Akció 360, a Hammer Advertising, a HG 360 és a Laboratory Ideas jelentkezett. Az eljárás eredményéről szóló hirdetmény szerint a felek április 19-én szerződtek.

Az ÁKK korábbi kreatívpartnere az Akció 360 volt. A központ tavaly kétmilliárd forint értékű gigatendert hirdetett médiafeladatokra, ezt a Vivaki nyerte meg.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!