Nem félünk eléggé
Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.
Veszteséges volt az Air France-KLM az idei első negyedévben elsősorban a magasabb üzemanyagárak miatt.
A március végével záródott negyedévben a veszteség 368 millió euró volt, ugyanannyi, mint egy évvel korábban. A cég ugyan 6 százalékkal 5,65 milliárd euróra növelte a bevételét, ez azonban nem volt elég ahhoz, hogy ellensúlyozza a 18 százalékos üzemanyagár emelkedést. Az Air France-KLM üzemanyagszámlája 255 millió euró volt az idei első három hónapban.
A cég üzemi vesztesége 48 százalékkal 597 millió euróra nőtt. A szakértők nagyobb, 431 millió euró nettó veszteségre, kisebb, 519 millió euró üzemi veszteségre és szerényebb, 5,54 milliárd euró bevételre számítottak. Az 1933-ban alapított Air France 2004-ben egyesült az akkor már 85. éve működő holland társasággal.
Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.
A vállalkozások számára egyre vonzóbb lehetőség saját célra villamos energiát termelni, különösen a napenergia hasznosítása révén.
A forint jelentős árfolyamingadozása érdemben megnehezíti az olyan beruházások finanszírozását, amelyek importhányadot tartalmaznak.
Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.
Lehetséges forgatókönyvek.
Súlyos betegség Romániában azonosított juhhimlő, amely gazdasági károkat is okozhat.
Diego ügyvezetőjével beszélgettünk.
Furcsa részeletek derültek ki a HUN-REN Irányító Testületének üléséről. Miért szavaz valaki igennel az átalakításra, ha aztán lemond?