Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egymilliárd forint feletti nyereséget fizet ki osztalékként a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. – írta az Origo.
A hazai közterületi reklámpiac egyik legnagyobb szereplője, a Publimont Kft. március 20-án tartott taggyűlésének a cégbíróságon fellelhető jegyzőkönyve szerint a közterületi reklámokkal foglalkozó vállalkozás 2011-ben 1,05 milliárd forint adózott eredményt ért el – írja az Origo. A Publimont 2010-ben az akkori beszámolója szerint ennél még jóval kevesebb, mindössze 340 millió forintos adózott eredményt ért el (akkor is az a döntés született, hogy a teljes összeget kifizetik osztalékként). Három tulajdonosa van, két cég és egy magánszemély. A két cég áttételesen Simicska Lajos érdekeltségébe tartozik. A harmadik tulajdonos a kiterjedt üzleti érdekeltségeiről ismert Nyerges Zsolt.
A Publimontnak a tavaly közzétett üzleti beszámolója szerint 2010-ben 2,79 milliárdos bevétele volt, és a taggyűlési jegyzőkönyvből megismert egymilliárdos nyereség arra utal, hogy 2011-ben ezt jócskán sikerült felülmúlnia. A pontos szám egyelőre nem ismert, a cégeknek az üzleti beszámolójukat ugyanis csak május végéig kell leadniuk.
A Publimont egyik versenytársának vezetője szerint az egymilliárdos nyereség rendkívülinek számít, a céghez befutott piaci információk szerint ugyanis a köztéri reklámcégek többsége tavaly veszteséget termelt, vagy legfeljebb nullszaldós eredményt ért el. "Tavaly ugyan összességében növekedett a piac, de ez nagyrészt az állami megrendelések bővülésének volt az eredménye" - mondta a hírportálnak a névtelenséget kérő cégvezető.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ipar- és munkahelyvédelmi akciótervet hirdetett a miniszterelnök.
Mit rontott el a Novo Nordisk, amely a fogyasztószereivel valósággal letarolta a nyugati világot?