Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Veszteséget kellett elkönyvelnie a legnagyobb német építőipari vállalatnak, a Hochtiefnek az idei első negyedévben is ausztráliai érdekeltségének problémái miatt.
A Budapest Airport Zrt.(BA) fő tulajdonosának vesztesége adó után 34 millió eurót tett ki január-március között az egy évvel korábbi 169 milliós mínuszt követően.
A társaság keddi közlése szerint a bevétel 3,3 százalékkal 5,6 milliárd euróra emelkedett a megrendelések növekedésének köszönhetően.
Tavaly az év egészében 160 millió euró vesztesége volt adó után kisebbségi részesedések nélkül.
A cég repülőtér-üzemeltető érdekeltségeit összefogó Hochtief Concessions 49,66 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik a BA-ban.
A Hochtief a budapesti mellett az athéni, a düsseldorfi, a hamburgi, a sydney-i és a tiranai nemzetközi repülőtér üzemeltetésében is érdekelt.
A német cég tavaly úgy döntött, hogy eladja repülőtér-üzemeltetői érdekeltségeit, és el is kezdte az értékesítési folyamatot, amelyet aztán január elején a nehéz piaci környezetre hivatkozva leállított.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.