Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Három héten belül, május 29-ről 30-ra virradó éjszaka valamennyi légitársaság működését átköltözteti az 1. Terminálról a 2. Terminálra a Budapest Airport. 2012. május 30-tól az easyJet, a Germanwings, a Jet2.com, a Norwegian és a Wizz Air utasai egyaránt a repülőtér 2B termináljáról indulhatnak. Az érkezési terminál továbbra is a kiindulás helyétől függ: a schengeni övezet országaiból a 2A, a nem-schengeni zónából pedig a 2B Terminálra érkezik valamennyi utas.
Amint azt a Budapest Airport korábban bejelentette, ideiglenesen bezárja az 1. Terminált. A nemzeti légitársaság összeomlása nyomán keletkezett forgalomveszteség, illetve a vállalat adóterheinek további növekedése miatt a repülőtér üzemeltetője számára nem maradt más lehetőség, mint hogy az üzemelés költségeit a két utasforgalmi terület összevonásával csökkentse. Ezzel a lépéssel javítható az egyébként jóval modernebb infrastruktúrával rendelkező 2. Terminál kihasználtsága - közölte Hardy Mihály kommunikációs igazgató.
A Budapest Airport jelenleg is tárgyalásokat folytat a MÁV (Magyar Államvasutak) és a BKK (Budapesti Közlekedési Központ) szakembereivel az 1. Terminál melletti vasútállomás és a 2. Terminál közötti zökkenőmentes tömegközlekedési kapcsolatok kialakítása érdekében.
A költözést követő első két hétben a Budapest Airport szerződéses földi személyszállító partnerei, a Főtaxi és az AirportShuttle-Minibusz külön szolgáltatás keretében közlekedik a két terminál között. A következő hetekben az utasok számára minden fontos információ megtalálható lesz a Budapest Airport weboldalán.
2012. május 30-tól az 1. Terminál, illetve a környezetében található nyilvános parkolókat a repülőtér lezárja a közforgalom elől. A Budapest Airport irodái az 1. Terminál épületében maradnak, és kizárólag a „B” portán keresztül lesznek megközelíthetők. A kisgépes és a légiáru forgalom az eddigi helyszíneken működik tovább, az 1. Terminál forgalmi előterén.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.