Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az International Airlines Group (IAG), a British Airways (BA) és a spanyol Iberia légitársaság anyakonszernje a magas üzemanyagárak és a spanyol piac gyengélkedése miatt 249 millió eurós működési veszteséggel zárta az első negyedévet. Egy évvel korábban 102 millió euró volt a veszteség.
Az IAG pénteki közleménye szerint a Londonból induló járatok iránt változatlanul erős a kereslet, de Spanyolországban és az euróövezetben romlott a gazdasági háttér, ami megmutatkozott a madridi központ eredményén.
Az Iberia 170 millió eurós, a BA pedig 62 millió fontos (mintegy 77,5 millió eurós) veszteséget könyvelt el az első negyedévben.
A társaság szerint bevételi oldalon nem rossz a helyzet, a hagyományosan rossz első negyedévben 7,8 százalékkal 3,92 milliárd euróra nőtt az árbevétel. A fő probléma az üzemanyagár, a költségek itt 25 százalékkal 1,41 milliárd euróra emelkedtek.
Az IAG azzal számol, hogy az idén üzemi szinten sikerül eltüntetni a veszteséget. Tavaly a konszern 555 millió eurós eredménnyel zárt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.