Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az UP Hungary btl- és az Artportré kreatívügynökség rendhagyó módon azzal tette emlékezetssé tízéves fennállását, hogy a két összeolvadt és UP Advertising néven működik tovább.
Összeolvad a tízéves UP Hungary btl- és az Artportré kreatívügynökség és a továbbiakban UP Advertising néven folytatja működését. A két ügynökség már tavaly egy irodába költözött. Az egyesülésnek megfelelően a cégstruktúra is átalakul – adta hírül a Kreatív Online. Mint azt már korábban megírtuk, az ügynökség interaktív divíziót hozott létre, amelynek vezetésével Szabó Ágit bízták meg. Ezen kívül új szolgáltatásként jelenik meg a videotartalom-gyártás, az alkalmazásfejlesztés, a külön DTP-szolgáltatás is.
A cégvezetés úgy alakul át, hogy Szabó Ági az interaktív divízió mellett a stratrégiai vezetői teendőket is ellátja. Az Artporté egyik vezetője, H. Jancsó Kata az ügynökség kreatívigazgatói posztját tölti be, Goneth Jácint new business- és ügyfélkapcsolati igazgatói feladatokat lát el, míg Szöllősi Terézia a promóciós részleg vezetője lesz az egyesült ügynökségen belül.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.