Jön a Praktiker márka a barkácspiacra

Stratégiai szerepet szán a jövőben a saját márkás termékeinek a magyar piacon a Praktiker. A korábbiak helyét a már meglévő Budget és újként a Praktiker, mint saját márka veszi át. A döntés célja a racionalizálás és a Praktiker márka erősítése.

  • hvg.hu hvg.hu
Jön a Praktiker márka a barkácspiacra

A Praktiker piackutatásai szerint az utóbbi 2-3 évben egyre nagyobb hangsúlyt kaptak a kereskedelmi márkák a barkács és lakberendezési szektorban, s ez a trend folytatódni fog a következő időszakban is – írja a Világgazdaság. A Praktiker az új igényekre válaszul újradefiniálja saját márkáit a magyar piacon: megerősíti a Budgetet, illetve piacra vezeti a Praktiker márkát.

A Praktiker a jövőben növelni kívánja a saját márkás termékek arányát az árukészletében és a vállalati stratégiában, valamint hangsúlyosabb szerepet szán a marketingkommunikációban is számukra. A Budget és a Praktiker, mint kereskedelmi márka szakaszosan egyre több termékkörben fog megjelenni, így az elektromos gépek, a szerszámok, az autós kiegészítők, a kerti bútorok, a lámpák, a háztartási kisgépek, öntözéstechnikai termékek és a bútorok kínálatában.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.