Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ősszel alakulhat meg az a közös vállalat, amelyről jelenleg tárgyalásokat folytat az Air France-KLM francia-holland csoport és az Etihad, az Egyesült Arab Emírségek nemzeti légitársasága - írta kedden a Le Figaro című francia napilap.
Joost Ruentol, a KLM szóvivője korábban már megerősítette, hogy a két fél egy közös vállalat létrehozásán gondolkodik, de részleteket nem árult el.
A francia lap úgy értesült, hogy a cég megalakulását ősszel fogják bejelenteni és annak részét fogja képezni a második legjelentősebb német légitársaság, az Air Berlin is, amelyben az Etihadnak 30 százalékos üzletrésze van, valamint később az Alitalia is, amelynek 25 százalékos tulajdonosa az Air France.
A francia-holland csoport kedden nem kívánta kommentálni az értesülést. Jean-Cyril Spinetta elnök korábban arról beszélt, hogy "kereskedelmi szövetségre" készülnek az Etihaddal. Az év elején azt mondta, hogy olyan megállapodásra van szükség, amely mind a két félnek rentábilis.
A Le Figarónak viszont mindkét fél megerősítette, hogy a megállapodás nem érinti a légitársaságok tőkéjét. Az Etihad június elején cáfolta, hogy tőkeösszevonásra készülne a francia-holland konkurenssel.
A lap szerint a két légitársaság valójában egy Európa és a Közel-Kelet közötti "légifolyosót" szeretne létrehozni. Azon útvonalakról folynak jelenleg a tárgyalások, amelyeken a létrehozandó közös vállalat fog repülni, valamint tárgyalnak a szükséges járatok számáról, az árakról, a marketingpolitikáról és a nyereség megosztásának feltételeiről is.
Az Air France-KLM-nek 2007 óta van már egy hasonló közös vállalata az amerikai Delta Airlines-szal és az Alitaliával, amelynek köszönhetően Európából induló tengerentúli járatok jelentős részén rajta tartja a kezét. A kemény konkurencia és az emelkedő kerozinárak a francia-holland konszernt is megviselik, tavaly a vállalat 800 millió eurós veszteséget szenvedett el.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.