Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Harley-Davidson Inc. motorkerékpárgyár nyeresége a második negyedévben 30 százalékkal nőtt annak köszönhetően, hogy a gyártmányai iránt az Egyesült Államokban és külföldön egyaránt megnövekedett a kereslet.
A második negyedévben a Harley-Davidson Inc. 247,3 millió dollár, részvényenként 1,07 dollár nettó nyereséget ért el az április-júniusi beszámolási periódusban, szemben az egy évvel korábbi 190,6 millió dollárral, részvényenként 81 centtel. A FactSet által megkérdezett elemzők átlagosan 1,05 dollár egy részvényre jutó nyereséget vártak júliusra.
A második negyedévi értékesítési árbevétel elmaradt kissé az elemzői várakozásoktól, mivel a szokatlanul enyhe időjárás miatt a második negyedévre tervezett vásárlások egy része az első negyedévre húzódott előre. A második negyedévben a motorkerékpár-gyártó vállalat 1,57 milliárd dollár értékesítési árbevételre tett szert, 17 százalékkal magasabbra az egy évvel korábbi 1,34 milliárd dollárnál. Elemzők 1,64 milliárd dollár forgalomra számítottak.
Darabszám szerint az eladások globálisan 2,8 százalékkal, az Egyesült Államokban pedig 4 százalékkal emelkedtek a második negyedévben. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben a Harley-Davidson 10 százalékkal, Latin-Amerikában 38 százalékkal növelte eladásait. Az európai és a közel-keleti régióban az eladások 6,4 százalékkal csökkentek.
A Harley-Davidson az idén 245-250 ezer motorkerékpárt tervez értékesíteni, 5-7 százalékkal többet a tavalyinál. A cég egyik termelőüzemének átalakítása miatt a harmadik negyedévben 9-17 százalékkal kevesebbet motorkerékpár értékesítését tervezi, mint a tavalyi harmadik negyedévben, amikor az értékesítés mintegy 61 500 volt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.