Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az egy évvel korábbi harmadára esett vissza az UniCredit Bankcsoport adózott eredménye a második negyedévben, elsősorban amiatt, hogy a rossz hitelek miatt nőtt a céltartalék összege. A CIB anyabankja, az Intesa Sanpaolo viszont rendkívül jó mérleggel zárta az első félévet.
Az olasz UniCredit pénteken közzétett eredménybeszámolója szerint az adózott eredmény 169 millió euró volt, 67 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbi 511 millió eurónál. Elemzők 343 milliót vártak.
A céltartalékképzés 62 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és meghaladta az 1,9 milliárd eurót. A bank közlése szerint ez arra vezethető vissza, hogy a megelőző negyedévekben romlottak a gazdasági körülmények Olaszországban.
Az Intesa Sanpaolo tőkemegfelelési mutatói bőven meghaladják az Európában előírt szintet, így ez a bank viszont az első helyen áll az euróövezet pénzintézetei között. A bank likviditása kiemelkedő, és a Bázel III keretrendszerben 2018-ra meghatározott értékek felett van, ugyanakkor a kétes követelésekre képzett, bőséges céltartalékok is azt tükrözik, hogy a bank prudens és konzervatív stratégiát követ.
A működési eredmény 2,6 százalékkal 8,944 milliárd euróra emelkedett, ami a legmagasabb az elmúlt nyolc félévet tekintve.
Az adózott eredmény 1,274 millió eurót tett ki 2012 első félévében, ez 9,1 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál – közölték pénteken.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.