Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A franciaországi Opel a márkakereskedők honlapjának egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi meghívásos pályázatán a magyar Carussel Groupot választotta partneréül - közölte az online marketinggel foglalkozó cég.
A pályázati siker eredményeként a Carussel Group kizárólagos fejlesztője lesz valamennyi franciaországi Opel márkakereskedésnek - írja közleményében a vállalat.
„Ezzel a győzelemmel a régió országain és Ausztrián túl még egy nagy, nyugat-európai piacon leszünk jelen, ami jó referencia lehet a későbbi tendereken és piaci beszállítói kiírásokon” – mondta a továbblépési lehetőségekkel kapcsolatban Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója.
A hazai fejlesztőcég tavaly kezdte el fejleszteni azt a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű termékét, amely kifejezetten autó márkakereskedők szükségleteit elégíti ki. A megoldás biztosítja a nemzetközi cég mindenki által ismert arculatának website-on való helyes megjelenését, lehetővé teszi a – gyakran kötelező – központi tartalmak időszerű, folyamatosan frissülő megjelenítését.
Emellett teret ad az egyéni igényeknek az adott kereskedő vagy kereskedőház profilja, mérete és szolgáltatásai tekintetében. A megoldás ma már a régió több országában segíti sikeresen a kereskedők munkáját, ennek köszönhetően a céget az Opel Europe ajánlotta a francia leányvállalatának figyelmébe.
A Carussel Group 2003 óta van üzleti kapcsolatban a General Motors csoporttal, 2006 óta pedig a közép-kelet-európai régió 22 országában nyújt szolgáltatásokat. A Carussel Group jelenleg mintegy ötven alkalmazottat foglalkoztat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.