Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az olajipari termékek iránti lanyhuló kereslet következtében az első félévben éves szinten 7 százalékkal 2,13 milliárd euróra csökkent a Slovnaft bevétele, a működési eredmény pedig 78 százalékkal 9 millió euróra esett - közölte a szlovák olajtársaság kedden.
A második negyedévben nem javult a helyzet az európai olajfeldolgozó iparban, a motorüzemanyagok iránt változatlanul alacsony a kereslet, és nyomást gyakorol a piacra a magas olajár és az euró gyengülése a dollárral szemben - áll a Mol-leányvállalat közleményében.
A Slovnaft az első félévben 2,63 millió tonna olajat dolgozott fel, 12 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A társaság 662 ezer tonna benzint és 1,32 millió tonna dízelolajat állított elő, 7, illetve 15 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban.
A beruházások több mint 50 százalékkal 90 millió euróra nőttek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.