Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Arab kérő vinné az Aer Lingust, illetve az ugyancsak ír Ryanair részesedését vásárolnák meg öbölbeli befektetők. Már bent vannak az Air Berlin mellett egy auzstrál és egy Seycelle-i légitársaságban is.
Megvenné a Ryanair 30 százalékos részesedését az ír Aer Lingus fapados légitársaságban az Etihad Airways − mondta az arab-öbölbeli cég vezérigazgatója, James Hogan a Bloombergnek. Az Etihad az ír vállalat háromszázalékos tulajdonosa és járatmegosztási megállapodásokat is kötött az Aer Lingusszal. A közel-keleti térség harmadik legnagyobb légitársasága megvenné vállalat 25 százalékos állami tulajdonrészét is – írja a Napi Gazdaság Online.
A Ryanair az elmúlt hónapokban kísérletet tett az Aer Lingus bekebelezésére, ám ír politikusok és a kiszemelt cég menedzsmentje ellenzi az üzletet. Utóbbi arra hivatkozik, hogy az európai versenyhatóságok úgysem mennének bele a két fapados cég egyesítésébe. A Ryanair ugyanakkor lemondana saját tulajdonrészéről, ha egy másik társaság megszerezné az állam részesedését. A cég ajánlata 694 millió euróra értékelte az Aer Lingust.
Az Etihad diszkrét nemzetközi terjeszkedést kezdett: tulajdont szerzett az Air Berlinben, a Virgin Australiában és az Air Seychellesben. Emellett 36 járatmegosztási szerződést kötött különböző légitársaságokkal. Hogan szerint ilyenről tárgyalnak az Air France-KLM-mel is.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.