Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ötször annyi Unicum fogyott a budapesti repülőtér Heinemann Duty Free boltjaiban idén júliusban, mint egy évvel korábban, köszönhetően a cég promóciós kampányának.
A számok azt mutatják, hogy majdnem minden negyedik utas megkóstolta az Unicumot, júliusban ötször annyi ilyen likőr fogyott a budapesti repülőtér Heinemann Duty Free üzleteiben, mint egy évvel korábban - írja a Turizmus Online. Mindez annak volt köszönhető, hogy a Zwack Unicum nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akciót folytatott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
A SkyCourt központi részére belépve, az ott felépített promóciós színpadon bármelyik utas megismerhette a Zwack-gyár történetét, megkóstolhatta az Unicum italokat, köztük az idén nyáron bevezetett, tölgyfa hordóban, aszalt szilván érlelt változatot is. A terminálokon kihelyezett digitális citylight hálózaton rendszeresen futottak a promóció hirdetései.
A legnépszerűbb Zwack-termék az eladások 60 százalékát kitevő Unikum szilva lett, ez nem is csoda, mivel a promóció főként ez az újonnan bevezetett terméket célozta. Az Unicum és Unicum next eladásai emellett több, mint a kétszeresére növekedtek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.