szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ötször annyi Unicum fogyott a budapesti repülőtér Heinemann Duty Free boltjaiban idén júliusban, mint egy évvel korábban, köszönhetően a cég promóciós kampányának.

A számok azt mutatják, hogy majdnem minden negyedik utas megkóstolta az Unicumot, júliusban ötször annyi ilyen likőr fogyott a budapesti repülőtér Heinemann Duty Free üzleteiben, mint egy évvel korábban - írja a Turizmus Online. Mindez annak volt köszönhető, hogy a Zwack Unicum nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akciót folytatott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

A SkyCourt központi részére belépve, az ott felépített promóciós színpadon bármelyik utas megismerhette a Zwack-gyár történetét, megkóstolhatta az Unicum italokat, köztük az idén nyáron bevezetett, tölgyfa hordóban, aszalt szilván érlelt változatot is. A terminálokon kihelyezett digitális citylight hálózaton rendszeresen futottak a promóció hirdetései.

A legnépszerűbb Zwack-termék az eladások 60 százalékát kitevő Unikum szilva lett, ez nem is csoda, mivel a promóció főként ez az újonnan bevezetett terméket célozta. Az Unicum és Unicum next eladásai emellett több, mint a kétszeresére növekedtek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!