Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Teljesen megújul és kibővül a Budapest Airport kereskedelmi kínálata a 2. terminálon. A vadonatúj üzletek és Magyarországon elsőként bemutatkozó márkák megjelenését 2A és 2B Terminál nemrég befejezett belső felújítása és átrendezése tette lehetővé.
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. a HOCHTIEF Concessions (49,666 százalék) által vezetett német (4 százalék), kanadai (18,167 százalék), amerikai (10 százalék) és szingapúri (18,167 százalék) befektetőkből álló konzorcium közös tulajdonában áll. A repülőtér terminálja jelenleg 31 légitársaságnak ad otthont, amelyek 2011-ben közel 8,9 millió utast szállítottak 40 ország több mint 92 célállomására.
A nyár közepén érkezett a magyar tulajdonú PlayersRoom július végén már a második repülőtéri üzletét nyitotta meg. A cipőket, ruhákat és sportfelszereléseket kínáló bolthálózat már rendelkezik egy másik üzlethelyiséggel is, éppen a SkyCourtban. Az október közepén nyílik a Sunglass Center & Watch Corner.
Magyarországon elsőként a budapesti repülőtéren nyit boltot a Virgin márka utazási kellékeket és elektronikai cikkeket kínáló üzlettípusa. Az új üzlet elsősorban elektronikai cikkeket kínál az utazók számára. A Virgin bolt megnyitása azért is fontos lépés a repülőtér életében, mert éppen ez a termékcsoport hiányzott eddig a Budapest Airport kereskedelmi kínálatából. Az üzlet szeptember 10-étől fogadja az érdeklődő és vásárló utazókat.
Két különleges ékszerüzlettel is gazdagodik a 2. terminál kínálata. Ugyancsak először mutatkozik be Magyarországon a Michal Negrin. A közel huszonöt éve útjára indított izraeli üzletlánc ékszereket, divat kellékeket, kiegészítőket, valamint dekorációs tárgyakat kínál. Ugyancsak első magyarországi üzletét nyitja az amerikai Bijoux Terner, amely egyébként több mint hétszáz üzlettel rendelkezik világszerte. Divatáru, óra, valamint ékszer található a bolt kínálatában, amely Budapesten is megtartja üzleti modelljét: minden egyes terméket egységesen és mindössze tizenöt euróért kínálnak. Szeptemberben érkezik a terminálra a kozmetikai termékeket kínáló Yves Rocher.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Egyes gazdaságokra és szektorokra bontva tekintjük át, mi lehet a 15 százalékos általános vám hatása.