Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Három új divatmárka nyit üzletet rövidesen Budapesten – számolt be a Napi Gazdaság hétfőn.
Az Inditex csoporthoz tartozó Massimo Dutti heteken belül megnyitja első üzletét a Deák Ferenc utcában. A felső középkategóriás női, férfi- és gyermekruházatot kínáló üzlet 800 négyzetméteres lesz. A márka tavaly 13 országban 43 új boltot nyitott, ezzel hálózata 573 egységre bővült, forgalma pedig meghaladta az egymilliárd eurót.
Szeptember végén, közel egy időben két exkluzív márka is nyit az Andrássy úton: a Moncler és a North Face. Előbbinek ez lesz első kelet-európai boltja.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.