Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Három új divatmárka nyit üzletet rövidesen Budapesten – számolt be a Napi Gazdaság hétfőn.
Az Inditex csoporthoz tartozó Massimo Dutti heteken belül megnyitja első üzletét a Deák Ferenc utcában. A felső középkategóriás női, férfi- és gyermekruházatot kínáló üzlet 800 négyzetméteres lesz. A márka tavaly 13 országban 43 új boltot nyitott, ezzel hálózata 573 egységre bővült, forgalma pedig meghaladta az egymilliárd eurót.
Szeptember végén, közel egy időben két exkluzív márka is nyit az Andrássy úton: a Moncler és a North Face. Előbbinek ez lesz első kelet-európai boltja.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.