Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A forró augusztus és az erős korona gyengítette a svéd Hennes&Mauritz eredményeit augusztusban és a harmadik negyedévben egyaránt.
A világ második legnagyobb divatkereskedelmi láncának hétfői közlése szerint az egy éve meglévő boltok forgalma stagnált az augusztussal végződött harmadik negyedévben, augusztusban pedig 4 százalékkal esett összehasonlítható alapon.
Az újonnan nyitott mintegy 300 üzlet forgalmát is figyelembe véve az értékesítési árbevétel 6 százalékkal emelkedett augusztusban, 33,6 milliárd koronára az egy évvel korábbihoz képest, miközben elemzők több mint 10 százalékos bővülést vártak.
Az 1947-ben alapított svéd csoportnak világszerte 94 ezer dolgozója és 2600 üzlete van 45 országban. A magyar piacra 2005-ben lépett be, jelenleg 23 márkaboltban árusít, tavalyi árbevétele a társaság honlapja szerint 496 millió korona, hozzávetőleg 16 milliárd forint volt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.