Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Pécsett, Nyíregyházán és Szegeden terjeszkedik tovább a Decathlon – számolt be a Napi Gazdaság. Azt, hogy először hol nyit új üzletet a cég, még nem lehet pontosan tudni.
Két számjegyű növekedést ért el az idén az első nyolc hónapban a Decathlon Magyarországon, a cég ezért jövőre három új áruház nyitását tervezi vidéki nagyvárosokban – írta a Napi Gazdaság hétfőn.
A lapnak Pósfai Gábor, a francia sportáruházlánc magyarországi ügyvezető igazgatója elmondta: a cég 2005-től 2008-ig folyamatosan két számjegyű forgalomnövekedést ért el, a pénzügyi válság 2008-as kezdete után azonban a bővülés megállt, 2009-ben pedig már visszaesett a forgalom. A cég 2010-től ismét növekedésnek indult, 2011-et 21,8 milliárd forint bruttó forgalommal zárta, az idén az első nyolc hónapban pedig ismét két számjeggyel bővült az eladások értéke.
A Decathlonnak 13 áruháza van Magyarországon, és a sportruházati piac 20 százalékát mondhatja magáénak, amivel lényegében piacvezető. A lánc az idén egy áruházat akart nyitni, ám ez nem sikerült.
Jövőre három vidéki nagyvárosban akar megjelenni, ám hogy Pécs, Szeged és Nyíregyháza közül hol lesz előbb bolt, azt az ügyvezető igazgató még nem tudta megmondani – írta a Napi Gazdaság.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.