Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A Tesco kivezeti nagy-britanniai boltjaiból a Tesco Value saját márkás termékeket, mert saját bevallásuk szerint is kínos volt ezek vásárlása.
Minden bizonnyal mérföldkő a Tesco lánc életében, hogy – egyelőre – nagy-britanniai hálózatában eltűnnek a polcokról a Tesco Value (Tesco gazdaságos) termékek – írja a Pénzcentrum.hu a This is Money gazdasági hírportál alapján. A korábbi tapasztalatok azt mutatják , hogy a hasonlójelentőségű lépések előbb-utóbb bekövetkeznek más régiókban is. Így nem lenne nagyon meglepő, ha egy idő után múlva már a magyar boltokban sem lehetne megtalálni a Tesco legegyszerűbb saját márkás termékeit.
Az üzletlánc 1993-ban vezette be az azóta világszerte ismertté vált kék-fehér logós Value márkát, amellyel alacsony árú saját márkás termékeit jelölte. A Value most teljesen eltűnik a polcokról, helyét egy új, modernebb - igaz, kevésbé jellegzetes- márka és dizájn, az Everyday Value (szabad fordításban Mindennapi Gazdaságosság) veszi át. Andy Yaxley, a Tesco élelmiszer-kereskedelmi igazgatója azzal indokolta a lépést, hogy felméréseik szerint a vásárlók már-már zavarban voltak, ha Value terméket kellett betenniük a kosárba.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Földes András riportja Munkácsról.