szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A következő hónapokban felgyorsítja terjeszkedését a svéd Hennes&Mauritz annak ellenére, hogy az euróövezeti válság és a rendkívül forró nyár nyomokat hagyott a társaság harmadik negyedévi teljesítményében.

A világ második legnagyobb divatáruház-láncának csütörtöki közlése szerint az idén 300 új üzletet akarnak nyitni a korábban tervezett 275 helyett.

Ugyanakkor az árbevétel mindössze 4 százalékkal emelkedett az augusztussal végződött harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest: 33,57 milliárd koronára 31,51 milliárdról. Az adózott eredmény egy százalékkal 3,59 milliárd koronára nőtt ugyanezen időszak alatt.

Az 1947-ben alapított svéd csoportnak világszerte 94 ezer dolgozója és 2600 üzlete van 45 országban. A magyar piacra 2005-ben lépett be, jelenleg 23 márkaboltban árusít. Tavalyi árbevétele a társaság honlapja szerint 496 millió korona, hozzávetőleg 16 milliárd forint volt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!