Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A következő hónapokban felgyorsítja terjeszkedését a svéd Hennes&Mauritz annak ellenére, hogy az euróövezeti válság és a rendkívül forró nyár nyomokat hagyott a társaság harmadik negyedévi teljesítményében.
A világ második legnagyobb divatáruház-láncának csütörtöki közlése szerint az idén 300 új üzletet akarnak nyitni a korábban tervezett 275 helyett.
Ugyanakkor az árbevétel mindössze 4 százalékkal emelkedett az augusztussal végződött harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest: 33,57 milliárd koronára 31,51 milliárdról. Az adózott eredmény egy százalékkal 3,59 milliárd koronára nőtt ugyanezen időszak alatt.
Az 1947-ben alapított svéd csoportnak világszerte 94 ezer dolgozója és 2600 üzlete van 45 országban. A magyar piacra 2005-ben lépett be, jelenleg 23 márkaboltban árusít. Tavalyi árbevétele a társaság honlapja szerint 496 millió korona, hozzávetőleg 16 milliárd forint volt.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja. HVG-portré.