szerző:
MTI

A magyar Laurel cégcsoport és a brit ZBD Displays nyerte el a szlovákiai Orange mobilszolgáltató üzleti termékinformációs rendszerének e-papír alapú termékcímkékkel történő fejlesztésére kiírt tenderét.

A projekt a ZBD elektronikus termékcímke rendszerét, a Laurel által egyedileg fejlesztett termékinformációs és lokációmenedzsment szoftvert, valamint a ProCAM bútorait öleli fel - olvasható a magyar társaság közleményében.

A Laurel alkalmazása központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített elektronikus termékcímkék tartalmát. A megrendelőnek, az Orange mobilszolgáltatónak így amellett, hogy egységes arculattal jelenhet meg üzleteiben, lehetősége nyílik azonnali központi piaci reakciókra és marketingtámogatására is.

Az e-papír alapú termékcímkék nagyfelbontású, energiát nem igénylő kijelző készülékek, amelyeken - vezeték nélküli adatátvitellel - központilag automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések mind az eladótérben, mind a raktárakban. Az e-papír alapú termékcímkék előnyeit szerte a világon most kezdik felismerni. 

A Laurel cégcsoport Magyarország egyik vezető bolti informatikai vállalkozása. A kasszarendszerek, raktári és beltéri marketingmegoldások területén egyik legnagyobb hazai vállalat nemrégiben megkezdte a terjeszkedést a szomszédos országokban is. A magyar magánszemélyek tulajdonában lévő, 19 éve alapított társaság árbevétele mintegy 1,5 milliárd forint volt 2012 első félévében, fennállása óta ez a legjobb féléves eredménye.

Az e-papír technológiájú kijelző készülékeket gyártó brit ZBD a kiskereskedelmi ágazaton kívül még nyolc más gazdasági ágazat vállalatai számára kínál elektronikus termék-feliratozási megoldásokat - beleértve a motorgyártást, a logisztikát és az egészségügyet is. 

A cég címkéző rendszere lehetővé teszi, hogy például termelőüzemekben vagy logisztikai központok raktáraiban a készletkezelési rendszerrel integrálva automatikusan jelenjenek meg a tárolási helyhez rendelt termékinformációk, valamint más, a készletmozgatási folyamatokat lényegesen felgyorsító vonalkódok, számok és piktogramok.

A vállalat tavalyi 4,1 millió dolláros forgalmát az idén már 19,6 millió dollárra növelte, ügyfeleinek száma pedig csaknem megháromszorozódott. Mostanra a cég világszerte 700 helyszínen már több mint 3 millió címkét telepített.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Telekocsival hozta a drogot Magyarországra egy nő

Telekocsival hozta a drogot Magyarországra egy nő

Felnyitottak egy 13 500 éves sírt Kínában, elég érdekes dolgot találtak benne

Felnyitottak egy 13 500 éves sírt Kínában, elég érdekes dolgot találtak benne

Háromezer embert rúgnak ki a Volkswagentől Szlovákiában

Háromezer embert rúgnak ki a Volkswagentől Szlovákiában

Mégsem szűnik meg az ExperiDance

Mégsem szűnik meg az ExperiDance

Vigyázzon, ha eladott valamit, baj ne legyen az adóbevallásnál

Vigyázzon, ha eladott valamit, baj ne legyen az adóbevallásnál

Ennek a rendőrségi helyszínrajznak nincs párja

Ennek a rendőrségi helyszínrajznak nincs párja