Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!

Nemrég zárult a Kellog’s többnapos Twitter-fizetős kampánya, amelynek keretében állításuk szerint a vásárlók egy adott termékért a világon elsőként fizethettek egy előre meghatározott tartalmú Twitter üzenet kommunikálásával, ami 1 dollárt ért.

  • hvg.hu hvg.hu
Igazi pénz helyett fizessen Twitter-üzenettel!

A kampány tárgyát képező, piacra kerülő új termékcsalád termékeit vásárló embereket a kampányban résztvevő „The Tweet Shop” névre elkeresztelt boltban (London, Soho) arra kérték az eladók, hogy ne pénzzel fizessék ki a megvásárolandó termékeket, hanem egy előre meghatározott Twitter üzenet kommunikálásával – írja a közösségi média vállalati alkalmazásairól szóló blog az Advertising Age alapján. (A "#tweetshop" szöveget kellet, hogy tartalmazza az üzenet, de három példaüzenettel segítettek azoknak, akik esetleg hirtelen nem tudták, milyen tartalmú üzenetet is küldjenek.)

A kampányt állítólag nagyon tetszett a vásárlóknak.  A Twitter üzenettel megvásárolható termék ára nagyjából egy dollár értékű, azaz a Kellog’s egy vásárlói Twitter üzenetet egy dollárra értékelt.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.