szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemrég zárult a Kellog’s többnapos Twitter-fizetős kampánya, amelynek keretében állításuk szerint a vásárlók egy adott termékért a világon elsőként fizethettek egy előre meghatározott tartalmú Twitter üzenet kommunikálásával, ami 1 dollárt ért.

A kampány tárgyát képező, piacra kerülő új termékcsalád termékeit vásárló embereket a kampányban résztvevő „The Tweet Shop” névre elkeresztelt boltban (London, Soho) arra kérték az eladók, hogy ne pénzzel fizessék ki a megvásárolandó termékeket, hanem egy előre meghatározott Twitter üzenet kommunikálásával – írja a közösségi média vállalati alkalmazásairól szóló blog az Advertising Age alapján. (A "#tweetshop" szöveget kellet, hogy tartalmazza az üzenet, de három példaüzenettel segítettek azoknak, akik esetleg hirtelen nem tudták, milyen tartalmú üzenetet is küldjenek.)

A kampányt állítólag nagyon tetszett a vásárlóknak.  A Twitter üzenettel megvásárolható termék ára nagyjából egy dollár értékű, azaz a Kellog’s egy vásárlói Twitter üzenetet egy dollárra értékelt.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Kövér László szerint nem szigorít tovább a kormány

Kövér László szerint nem szigorít tovább a kormány

Az MTA megnézte, veszélyes-e az 5G

Az MTA megnézte, veszélyes-e az 5G

Deutsche Welle: A hivatalos Magyarország habzik a dühtől, de miért?

Deutsche Welle: A hivatalos Magyarország habzik a dühtől, de miért?