Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Immochan, az Auchan cégcsoport ingatlanfejlesztő vállalata a magyarországi Cora hipermarket hálózat integrálásával már 717 bérbe adható üzlethelységgel rendelkezik együttesen 78 303 négyzetméter területen, ezzel az egyik legjelentősebb bevásárlóközpontokat üzemeltető ingatlanfejlesztővé vált az országban - hangzott el a cég csütörtök esti tájékoztatóján.
Az Auchan csoport 2011-ben jelentette be a 7 magyarországi Cora áruház megvásárlását. Az integráció 2012. szeptember végén, a törökbálinti Auchan hipermarket megnyitásával fejeződött be. Gábosy Balázs, az Immochan kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a Cora áruházak megvétele előtt az Immochan bérbe adható területe mintegy 48 500 négyzetméter volt.
Francois Roux, a cég ügyvezető igazgatója közölte: jövőre a 19 magyarországi Auchan hipermarketben összesen éves szinten mintegy 45 millió vásárlóra számítanak, és a tervek szerint minden áruház mellett lesz benzinkút is. Az elképzelések szerint 2014 tavaszán Győrben nyitnak egy új Auchan áruházat, ezzel megkezdik a terjeszkedést a Nyugat-Dunántúlon is.
Az integrált Cora áruházak összesen 2700 dolgozóját az Auchan csoport tovább foglalkoztatja, így a cég alkalmazottainak száma 8000 főre nőtt. Magyarországon az Auchan csoport 1996 óta van jelen, első áruházát 1998-ban Budaörsön nyitotta meg, a cég azóta elsősorban a főváros környékén és a nagyobb vidéki városokban terjeszkedett.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.