Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Kempingbuszokat gyártó új üzemcsarnokot adtak át a nagyoroszi lakókocsigyárban kedden. Az egymillió eurós beruházást saját forrásból és az anyavállalat támogatásával valósította meg a Knaus Tabbert Kft., hogy erősítse részesedését a kempingbuszok európai piacán.
Az 1400 négyzetméteres régebbi gyártócsarnok átépítésével kialakított új részleget és a 800 négyzetméteres új logisztikai csarnokot Michael Tregner, a Knaus Tabbert konszern műszaki ügyvezető igazgatója adta át. Elmondta: a cél az, hogy Európa legmodernebb és legjobban szervezett lakóautógyára legyen a nagyoroszi.
Botka József, a nagyoroszi Knaus Tabbert Kft. ügyvezető igazgatója közölte: az üzemcsarnokban új technológiát helyeztek el. A kocsik egy sínrendszeren gördülnek, amelyet egy speciálisan szabályozott vezérlésű szállítószalag mozgat. Így automatikusan beállíthatók a gyártási ütemidők, a munkahelyeket pedig úgy alakították ki, hogy a szerelőállásokhoz optimalizálva csatlakozzanak az előkészített bútorelemek és más beszerelésre váró anyagok.
Az új üzemcsarnokban a megrendelések függvényében 60-100 ember dolgozik, a beruházás 30 új munkahelyet teremtett. A Knaus 1993 óta gyárt lakókocsikat Nagyorosziban. A német anyacég csődje miatt 2008-ban átmenetileg leállt a termelés, majd 2009 januárjától a Knaus konszern vagyona, vagyis két németországival együtt a Nógrád megyei gyár a holland HTP Investments tulajdonába került.
A 300 embert foglalkoztató nagyoroszi gyárban ebben az évben 1630 darab kempingbuszt és mintegy 2000 lakókocsit állítanak elő. 2012-re 3 milliárd forintos árbevétellel és 100-120 millió forintos eredménnyel számolnak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Még mindig téma a budapesti Pride.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
Máté Gábor 15 év után távozik.