Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tíz százalékkal nőtt a Ryanair profitja az első félévben, mert emelkedtek a jegyárak, illetve olcsóbb lett az üzemanyag. Európa legnagyobb fapados légitársasága felfelé módosította az üzleti éve egészére várható profitra vonatkozó előrejelzését.
A dublini székhelyű vállalat rekordforgalmat bonyolított le idén január-szeptember között, részben a londoni olimpiának köszönhetően: 48 millió utast szállított, 7 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Adózott eredménye a vártnál több, 596 millió euró volt a szeptemberrel végződött üzleti félévben az egy évvel korábbi 544 millióval, illetve 564 millió eurós elemzői várakozásokkal szemben. Az értékesítési árbevétel 15 százalékkal 3,1 milliárd euróra emelkedett. A jegyek ára átlagosan 6 százalékkal nőtt.
A Ryanair saját adatai szerint az európai légi utasforgalom 12 százalékát bonyolítja le. A társaság most arra számít, hogy a márciussal végződő üzleti évben 490-520 millió euró lesz a profit a korábban várt 400-440 millió helyett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a Ferrari szerezte meg a pole pozíciót.