Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Az Észak-magyarországi Áramszolgáltató (Émász) Nyrt. nyeresége és bevétele is csökkent az év első háromnegyedévében a társaság pénteken közölt gyorsjelentése szerint.
Az Émász 8,61 milliárd forint konszolidált, adózott eredményt ért el 2012. első kilenc hónapjában, 13,1 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában a nemzetközi számviteli szabvány (IFRS) alapján készült konszolidált gyorsjelentés szerint.
A villamosenergia-szolgáltató társaság kilenc havi árbevétele 65,77 milliárd forint volt, 4,7 százalékkal kevesebb a bázisnál. Az üzemi eredmény viszont 9,3 százalékkal javult, 8,96 milliárd forintot ért el.
Az Émász szeptember végéig 1360 gigawattóra áramot értékesített, 11 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. Az árbevétel mind az egyetemes szolgáltatói, mind a szabadpiaci szegmensben csökkent. A társaság egyetemes szolgáltatói üzletága veszteséges, amit a jelentés a csökkenő árbevétel mellett a hatóságilag maximált árréssel és a rögzített végfelhasználói árakkal magyaráz.
A társaság 99 millió forint energiaadót fizetett, 42 millió forinttal kevesebbet, mint tavaly az első három negyedévben. A változást a jelentés szerint az értékesített villamos energia mennyiségének a csökkenése okozta.
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
A magukat centristának tartók és a baloldali szavazók körében is biztosan vezet a Tisza Párt.
A MÁV részletesen megírta a HVG-nek, mit tesznek, hogy minél kevesebb baj érhesse az utasokat.