Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Henkel működési eredménye az egyszeri hatásoktól megtisztítva 16,7 százalékkal 631 millió euróra emelkedett 2012 harmadik negyedévében a múlt év hasonló időszakával összevetve - közölte pénteken a mosó- és mosogatószereket, testápolási cikkeket és ragasztóanyagokat gyártó német vállalat.
Az árbevétel 6,6 százalékkal 4,29 milliárd euróra emelkedett, a nettó nyereség 397 millió euró volt. A Henkel a következő években a feltörekvő térségekben akar terjeszkedni, mert az európai piacokon az adósságválság és a megszorító intézkedések miatt még várhatóan évekig lanyha lesz a kereslet. A terv az, hogy az árbevétel 2016-ig a tavalyi 15,6 milliárdról 20 milliárd euróra emelkedjen és az árbevételben a feltörekvő piacok részaránya a jelenlegi 44 százalékról 50 százalékra nőjön.
A következő négy évben 40 százalékkal 2 milliárd euróra növelik a beruházásokat és hét kutató-fejlesztő központot létesítenek a feltörekvő térségekben. A világszerte 47 ezer embert foglalkoztató vállalat magyarországi érdekeltsége a Henkel Magyarország Kft. A cég Körösladányban és Vácon működtet üzemet.
A Henkel olyan márkák mögött áll mint a Biopon, a Persil, a Tomi, a Fa és a Schwarzkopf.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.