Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Fidesz-közeli gazdasági holdudvar az állami hirdetések 80 százalékát vitte. Elemez a Kreatív Online.
A közterületi médiában az állam továbbra is a Fideszhez köthető üzletemberek közterületi vállalkozásait preferálja – derül ki a Kantar Media 2012 első féléves listaáras hirdetési adataiból, amelyeket a Kreatív Online kért ki és elemzett. Idén az első félévben a Kantar listaáras adatai alapján az állami szektor 2,12 milliárd forintot költött (2011-ben egész évben 3,59 milliárd forint volt, tehát jó eséllyel idén év végéig több lesz, mint tavaly). Ebből listaáron 1,46 milliárd forint ment a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt tulajdonába tartozó Publimontba, 240,5 millió pedig a Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó, német-társtulajdonú Euro AWK-ba. A Publimont részesedése így 69 százalékos, az Euro AWK-é pedig 11 százalék, ezzel közös részesedésük 80 százalék, ugyanannyi, mint tavaly egész évben volt (A Kantar Media adatbázisában a Simicska-érdekeltség Mahir Cityposter nem szerepel, illetve a Publimont-érdekeltségű BKV-járműreklámokat sem becsüli ebben az adatbázisban, de mindkét felületen megjelentek állami hirdetések. A Kantar ezen adatbázisa csak óriásplakát és citylight-felületeket vesz figyelembe).
A piac második legerősebb szereplőjének, az Epamediának összesen 73,25 millió jutott listaáron, ami 4 százalékos részesedést jelent. Idén már 4,5 milliárd forint értékű közbeszerzést megnyerő Inter Media Group társtulajdonosának, Somogyi Miklósnak a közterületi cége, a Mediacontact listaáron 165,5 millió forintot kapott, ezzel részesedése 8 százalékos lett.
Az első félévben összesen 26 állami cég, minisztérium, önkormányzat hirdetett közterületen a Kantar Media adatai alapján. A legnagyobb költők alfabetikus sorrendben: Államadósság Kezelő Központ (Vivaki, 297 millió), Magyar Fejlesztési Bank (Bell & Partners, 272 millió), Magyar Posta (Initiative Media, 137 millió), Miniszterelnökség-KIM (IMG, 239 millió), Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (IMG, 364 millió), Nemzeti Üdülési Alapítvány/Szolgálat – Erzsébet kártya (a médiaügynökséget nem tudni, a K-Monitor és az Index is perben áll velük ezért, 221 millió), Szerencsejáték Zrt. (Vivaki, 235 millió).
További részleteket itt olvashat.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Leggyakrabban kiabálással, sértegetéssel, káromkodással és becsmérlő fenyegetéssel találkoznak a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet dolgozói, de előfordul, hogy a hozzátartozók vagy a betegek leköpik, megrúgják, fellökik vagy szexuálisan inzultálják őket – derül ki a dolgozókat érő erőszakról szóló kutatásból.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.