Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A Fidesz-közeli gazdasági holdudvar az állami hirdetések 80 százalékát vitte. Elemez a Kreatív Online.
A közterületi médiában az állam továbbra is a Fideszhez köthető üzletemberek közterületi vállalkozásait preferálja – derül ki a Kantar Media 2012 első féléves listaáras hirdetési adataiból, amelyeket a Kreatív Online kért ki és elemzett. Idén az első félévben a Kantar listaáras adatai alapján az állami szektor 2,12 milliárd forintot költött (2011-ben egész évben 3,59 milliárd forint volt, tehát jó eséllyel idén év végéig több lesz, mint tavaly). Ebből listaáron 1,46 milliárd forint ment a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt tulajdonába tartozó Publimontba, 240,5 millió pedig a Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó, német-társtulajdonú Euro AWK-ba. A Publimont részesedése így 69 százalékos, az Euro AWK-é pedig 11 százalék, ezzel közös részesedésük 80 százalék, ugyanannyi, mint tavaly egész évben volt (A Kantar Media adatbázisában a Simicska-érdekeltség Mahir Cityposter nem szerepel, illetve a Publimont-érdekeltségű BKV-járműreklámokat sem becsüli ebben az adatbázisban, de mindkét felületen megjelentek állami hirdetések. A Kantar ezen adatbázisa csak óriásplakát és citylight-felületeket vesz figyelembe).
A piac második legerősebb szereplőjének, az Epamediának összesen 73,25 millió jutott listaáron, ami 4 százalékos részesedést jelent. Idén már 4,5 milliárd forint értékű közbeszerzést megnyerő Inter Media Group társtulajdonosának, Somogyi Miklósnak a közterületi cége, a Mediacontact listaáron 165,5 millió forintot kapott, ezzel részesedése 8 százalékos lett.
Az első félévben összesen 26 állami cég, minisztérium, önkormányzat hirdetett közterületen a Kantar Media adatai alapján. A legnagyobb költők alfabetikus sorrendben: Államadósság Kezelő Központ (Vivaki, 297 millió), Magyar Fejlesztési Bank (Bell & Partners, 272 millió), Magyar Posta (Initiative Media, 137 millió), Miniszterelnökség-KIM (IMG, 239 millió), Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (IMG, 364 millió), Nemzeti Üdülési Alapítvány/Szolgálat – Erzsébet kártya (a médiaügynökséget nem tudni, a K-Monitor és az Index is perben áll velük ezért, 221 millió), Szerencsejáték Zrt. (Vivaki, 235 millió).
További részleteket itt olvashat.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Vasárnap hajnalban megvolt az eszkaláció, két nappal később a kapituláció is – nem így képzelnénk két atomhatalom háborúját. Irán megrogyott, de ennek a háborúnak valójában aligha van vége.
Iránnak az lehet a fő tanulság a most véget érő háborúról, hogy atomfegyver nélkül nem tudja megvédeni magát. Nem tudja megvédeni légterét, és esélye sincs arra, hogy ehhez szükséges eszközöket szerezzen be. Izrael pedig csak azért áll le, mert Donald Trump úgy akarja.
Az Átlátszó által indított per tárgyalására mást küldött maga helyett a Szuverenitásvédelmi Hivatal vezetője.
Szerinte a telek a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett területén fekszik.