Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Mélyreható vizsgálatot kezd a Tesco veszteséges amerikai érdekeltségeinél. Ez a társaság vezérigazgatójának szerdai közlése szerint azt is eredményezheti, hogy a világ harmadik legnagyobb áruházlánca elhagyja az amerikai piacot.
A Tesco Fresh & Easy nevú láncáról van szó, amely a dolgok jelenlegi állása szerint nem tudja állni a versenyt az amerikai láncokkal.
"Arra jutottunk, hogy az amerikai érdekeltségek a jelenlegi formában nem tudnak megfelelő időn belül elfogadható nyereséget hozni a részvényeseknek" - jelentette ki a vezérigazgató. Phil Clarke hozzátette, "elég valószínű, hogy amerikai jelenlétünk véget ér".
A társaság inkább a meglehetősen nyomott brit piacra, illetve a felzárkózó országokra kíván koncentrálni. A Tesco a francia Carrefour és az amerikai piacvezető Wal-Mart után a harmadik helyen áll a világon forgalmát tekintve.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.