Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Átalakul jövő év közepétől a német Lufthansa-csoporthoz tartozó diszkont légitársaság, a Germanwings termékkínálata - közölte csütörtökön a légitársaság, amely Budapestről Kölnbe és Stuttgartba is üzemeltet rendszeres járatot.
A Germanwings tájékoztatása szerint új, úgynevezett "a la carte-jellegű" termékstruktúrát vezetnek be 2013. július elsejétől: háromféle tarifát kínálnak majd, három eltérő szolgáltatáscsomaggal.
A legjobb minőségű terméket elsősorban az üzleti utasoknak kínálják majd, a középső tarifa bizonyos kiegészítő szolgáltatásokat tartalmaz majd, amelyek mellé az utas igény szerint továbbiakat választhat. A harmadik, a legolcsóbb tarifa semmilyen többletszolgáltatást nem tartalmaz.
A változás - a társaság közlése szerint - a közvetlen járatok szegmensében jelent változást, így több Lufthansa-járatot is érinthet.
A Germanwings tájékoztatása szerint még nem dőlt el, hogy a magyarországi járatok közül a Germanwings által üzemeltetett két útvonalon kívül melyik Lufthansa-járatoknál vezetik be az új termékstruktúrát.
A légitársaság flottáját fokozatosan, a júliusi bevezetést követő hónapokban alakítják át az új termékstruktúrának megfelelően.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.