Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A CE On-Demand, nemzetközileg is elismert, magyarországi székhelyű felhőszolgáltató a mai naptól Neostratus néven folytatja működését. Az új márkanév a cég küldetésére utal: a globális piacon támogatni az új felhőszolgáltatók létrehozását és piacravitelét. A Neostratus továbbviszi a CE On-Demand által létrehozott üzletpolitikát, és mind a vezetőség, mind a tulajdonosi kör változatlan marad.
A Neostratus márka egyértelmű elköteleződés a cég részéről a felhőszolgáltatások nemzetközi piaca felé, miközben a partnerkapcsolatokra épülő üzleti modell továbbfejlesztésére is utal, még több figyelmet fordítva a felhő-alapú technológiák sikeres piacravitelét segítő tanácsadásra.
„A Neostratus továbbra is egy professzionális technológiai cég marad, miközben nagyobb hangsúlyt szeretnénk fektetni a jövőben a felhő-tanácsadói képességeinkre” – kommentált Soós Tamás, a Neostratus vezérigazgatója. "Mára 16 országban több, mint 25 stratégiai partnerünk lett, közülünk jónéhány a telekommunikációs és információtechnológiai szektor leghíresebb márkái közül való" – mondta Kovács Viktor, az elődcég, a CE On-Demand alapítója és a Neostratus kereskedelmi vezetője.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.