Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újraindítja babamárkáját a Tesco, hogy ezzel növelje részesedését a csecsemőknek szánt termékek piacán és hogy javítsa nem-élelmiszer üzletága teljesítményét.
A brit üzletlánc Tesco Loves Baby néven indítja újra a babáknak és mamáknak szánt márkáját - közölte a MarketingWeek hírét szemléző marketinginfo.hu. A Tesco emellett bővítette sajátmárkás, babáknak szánt termékkínálatát is.
A márkaidentitást számos állatkarakter erősíti, amelyek megjelennek a csomagoláson és az egész kommunikációs eszköztárban is. A Tesco's Baby és a Tipegő Klub is újraindult a Tesco Loves Baby márkanév alatt, egy új weboldallal kibővülve, amely praktikus tanácsokat és tájékoztatást ad a szülőknek és a lehetséges szülőjelölteknek is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.