Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Újraindítja babamárkáját a Tesco, hogy ezzel növelje részesedését a csecsemőknek szánt termékek piacán és hogy javítsa nem-élelmiszer üzletága teljesítményét.
A brit üzletlánc Tesco Loves Baby néven indítja újra a babáknak és mamáknak szánt márkáját - közölte a MarketingWeek hírét szemléző marketinginfo.hu. A Tesco emellett bővítette sajátmárkás, babáknak szánt termékkínálatát is.
A márkaidentitást számos állatkarakter erősíti, amelyek megjelennek a csomagoláson és az egész kommunikációs eszköztárban is. A Tesco's Baby és a Tipegő Klub is újraindult a Tesco Loves Baby márkanév alatt, egy új weboldallal kibővülve, amely praktikus tanácsokat és tájékoztatást ad a szülőknek és a lehetséges szülőjelölteknek is.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Eljött a drónok kora, ami alapjaiban változtatja meg a hadviselést. Ukrajna és Oroszország innovációban az USA előtt jár, egyre újabb, gyakran abszurd megoldásokkal próbálnak egymás elé kerülni.
A hét legérdekesebb, legolvasottabb technológiai és tudományos témái.