Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A délszláv országban való terjeszkedés a H&M idei expanziós terveinek része, a stockholmi székhelyű vállalat Észtországban, Litvániában, Chilében és franchise szerződéssel Indonéziában is üzletet kíván nyitni.
A bevásárlóközpont tulajdonosa Miroslav Miskovic – Szerbia leggazdagabb embere – aki szerint a svéd ruházati cég meg fogja változtatni a kiskereskedelem szerkezetét Szerbiában és Belgrádot elsődleges bevásárló célponttá teszi. Az üzletnyitás 2013 őszén várható – írja a franchiseportal a Bloomberg alapján.
A H&M Szerbiában további növekedési lehetőségeket lát, ám egyelőre belgrádi üzletének megnyitására koncentrál – amelynek költségeiről nem nyilatkozott. Szerbiában a kiskereskedelmi szektor tavaly június óta csökkenő tendenciát mutat, 2012 októberében és novemberében 10,5 illetve 10,6 százalékos forgalomlassulással számolt.
A rangsorban a világ második legnagyobb ruházati kiskereskedője a Zara után. A több mint 2300 üzletben dolgozó alkalmazottak száma meghaladja a 75 000 főt. A vállalat 1947-ben jött létre Västerĺs városában, Svédországban Erling Persson vezetésével Hennes női ruházati üzlet néven. 1968-ban Persson megszerzett egy Mauritz Widforrs nevű vadászati ruházatot értékesítő vállalatot, mely teljesen beleolvadt a régi vállalatába és így lett a cég neve Hennes & Mauritz azaz H&M. A legtöbb ruhát napjainkban Ázsiában gyártják, többek között Banglades, Kína, Törökország területén.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.